16. juni 2009

Shoeshopping




Fredag kjøpte jeg kjole til bryllupet. Den er mørk lilla og ca. knelang med stropper. Så nå mangler bare tilbehøret. Jeg er rimelig sikker på at det blir bra med tilbehør i sølv, så nå trenger jeg sko og smykker. Tror de sølvsmykkene jeg har blir for små. I dag blir det derfor en liten bytur, med følgende på programmet:
  • Sko
  • Smykker
  • Hårpynt
Om jeg ikke finner sko der, vurderer jeg sterkt å bestille disse fra Lille Vinkel Sko, selv om de ser veldig høye ut...


post signature

2 kommentarer:

  1. Nyyyydelige sko! Om jeg bare fikk til aa gaa med saanne uten aa se ut som en nyfoedt kalv... Tipper du er bedre enn meg! Soelv og lilla er lekkert, det blir en hit i saa fall:)
    Lykke til med shoppings!
    KLEM!

    SvarSlett
  2. Du blir sikkert fin i antrekket :)
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)