20. juni 2009

Humlesurr


I går fikk vi selskap av en humle da vi var ute i sola. Det må nevnes at etter at jeg hadde tatt bildene, slapp jeg den ikke med blikket før den hadde tatt en runde rundt terrassen og videre rundt hushjørnet, og dermed laaangt unna meg og prinsessa...


Ettersom St. Hansaften er på en tirsdag i år, tar vi feiringen på forskudd. Så i kveld er det stort bål og masse god mat i fjæra. Er det flere som tar feiringen i kveld? Og hvordan feirer dere, uansett om det er i dag, tirsdag eller neste helg?

post signature

4 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har :) Fine humlebilder, men skjønner at du ikkje kunne slappe heilt av før den forsvann :)

    SvarSlett
  2. Vi har foresten ikkje komt inn faste måter å feire jonsokafta på enda. Ofte blir det grilling sammen med familien, og i år skal vi feire tanteungen min sin bursdag denne kvelden.

    SvarSlett
  3. Hihi, kjenner meg igjen. Flotte bilder :)
    Fonten jeg har brukt heter: sandals (den minste skriften). Og den andre er en fasttekst fra ali edwards :)

    SvarSlett
  4. Håpa du får ei hyggelig feiring i kveld og at det vart fint vær.
    Her skin sola, så nå tror eg fine været er på vei hit.

    Humle ja...hos oss kjem det inn humler stadig...blir snart sprø :) hehe
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)