28. juni 2009

Stille før stormen?



Nå nyter jeg stillheten i huset en søndags sommerkveld. Prinsessa er i seng, og min kjære er på jobb. I morgen starter den store bryllupsuka, og jeg regner med det blir full fart fra morgen til kveld, mandag til søndag. Og jeg gleder meg. Det blir kjempeartig!

I dag kom Rita og Tommy nordover, de skal gifte seg her lørdag. De har nok kontroll på alt som skal gjøres, men de trenger sikkert litt hjelp. I tillegg til det må jo antrekkene våre gjøres klare (og siste rest kjøpes inn), og vi skal både besøke og få besøk av tanter, onkler, søskenbarn og deres barn som tar turen hit i forbindelse med bryllupet. Å, som jeg gleder meg!



Vi koste oss stort på hytta i helga. I går var det kjempevær, og vi var blant annet invitert til hyttenaboen for å spise rømmegrøt og spekemat. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste rømmegrøt, men det var kjempegodt! De hadde også barnebarnet sitt på besøk, en gutt på fire år. Det var stor stas for prinsessa, som blir helt i hundre når hun ser andre barn.



Forrige innlegg (der bildet var tatt med mobilkamera) var faktisk mitt innlegg nummer 200 på denne bloggen, og i løpet av neste uke kommer jeg sannsynligvis til å passere 2000 besøkende siden slutten av mars. Hurra hurra!

Det er artig å følge med på statistikken og se at så mange klikker innom bloggen min hver dag. Og det er kjempekoselig å lese kommentarene flere av dere legger igjen! Fortsett gjerne med det, selv om det er sommer og det nok ikke blir daglige innlegg her...



Det er så mange som har ulike trekninger når de har små jubileer på bloggene sine, kanskje jeg også skal gjøre det når jeg runder 2000? Må bare se om jeg finner på noe å lodde ut først ;)

Ha en fortsatt fin kveld!

post signature

1 kommentar:

  1. Hei Vigdis.
    Så koselig å møte "kjenninger" her i Blogglandia. Koselig blogg du har. Skal overbringe hilsen, så får du ha en flott sommer. Blir nok å titte innom bloggen din igjen ;)
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)