10. juni 2009

Gratis babypakker :)


I dag har vi vært på en liten bytur. Da passet jeg på å få hentet seksmånederspakkene fra Liberoklubben og fra Rimi. Som dere ser, var begge pakkene innholdsrike, og mye av innholdet kommer godt med. Er det forresten noen som har sett "Libero Easy Change" (som på bildet under) for salg i butikk? Jeg fikk sånn i den første Liberopakken, men har ikke funnet det noe annet sted (før nå i Rimipakken)... Det er så kjekt å ha med i stelleveska, spesielt når man er på reise...

Det nydelige krabbeteppet tingene ligger på, har mamma sydd.
Jeg har ikke vært så aktiv i bloggverdenen de siste dagene, men det er delvis fordi jeg har hatt mye å gjøre, og delvis fordi jeg har brukt "bloggetiden" min på å være gjesteskribent på min søsters bryllupsblogg. Men jeg kommer sterkere tilbake!
Har også fått samme utfordringen som de fleste andre, og skal sette meg ned og svare på spørsmålene så snart tida tillater det.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)