5. juni 2009

Noe muffens på en fredag



Jeg testet en annen muffinsoppskrift i dag. Disse er med eple og kanel, og myyye bedre enn de i går. Kanskje litt urettferdig for gårdagens muffins at jeg ikke hadde batteri i vekta, så både smør og mel ble ca-mål. Jeg hadde uansett mer tro på denne oppskriften, som jeg fant i boka "A piece of cake" av Leila Lindholm, som jeg har på lån fra Min Vri. Men det som skulle bli seks store eller 12 små muffins, ble til 12 små og 11 enda mindre... Jaja, pappa var bare glad til da han fikk en pose med seg på hytta :) Og jeg tror jeg skal satse på en av Leilas muffinsvarianter til babytreffet hos oss på mandag.

God helg, alle sammen!



post signature

3 kommentarer:

  1. Nam nam, det så kjempe godt ut. Jeg har forresten en liten overraskelse til deg på bloggen min i dag :-)

    SvarSlett
  2. Aa, som du frister med herlige muffins! Eple og kanel hoeres godt ut:)
    Har du proevd oreomuffins???
    Ha en fin fredagskveld. Helg er herlig eller hur?
    KLEM fra España:)

    SvarSlett
  3. Aner jeg en aldri så liten muffinsdilla i heimen? :)

    E det kanskje øving til bryllupet?

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)