22. juni 2009

Endelig ny maskin i hus



Kitchen Aid eller Kenwood? Det er et spørsmål som har gått igjen på flere interiørblogger i det siste. Og jeg skal ikke påstå at jeg har løsningen. På mitt kjøkken er det en Electrolux kjøkkenmaskin og en Braun foodprocessor. Og en mann til å betjene begge. Når han er hjemme og ikke på jobb. Så jeg klager ikke. (Ja, mamma, jeg skal lære meg å bruke dem. Snart.)

Fredag kom det derimot en ny maskin i hus, og jeg takket min kjære for at denne nye husholdningsmaskinen er på plass. Merket er ikke Kenwood og ikke Kitchen Aid. Ikke Bosch og ikke Braun. Det er en Dell Inspiron, hvit og fin med LED-skjerm. Den betjener jeg uten problem, det eneste jeg savner fra den snart pensjonerte Dellen anno 2003 er Photoshop.

Jeg har ikke installasjons-cden lenger, og Photoshop CS3 på jobb hjelper lite når jeg er i permisjon. Så en dag skal jeg sjekke noen av de gratis fotoprogrammene som florerer på nett. TU Forbrukerteknologi nr 0109 hadde en test av slike, og tenker jeg starter med den. Men det får bli en gråværsdag, og det håper jeg er lenge til!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)