30. juni 2009

Jump suit?



Bryllupet nærmer seg med stormskritt, og i går var vi på bytur for å finne dress til min kjære. Det fant vi, og han blir så lekker! Så ble det selvfølgelig slips som matcher kjolen min...

Jeg lette etter et bilde for å illustrere kjøpet, og kom over dette på flickr. Det minte meg på en ting som jeg lurer på. HVA er en jump suit? Nå tenker jeg barneklær ja..

Prinsessa har fått en dress i gave, som jeg trodde var en pysjamas. Det er bilde av Ole Brumm, og den har teksten "My first everydays". Men på lappen står det jump suit. Lite bevandret som jeg er i babyklesverden, så trenger jeg hjelp fra noen der ute...

Foto fra flickr: lintmachine

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)