15. juni 2009

Bryllup neste!



(Kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg legger ut større bilder i Blogger? Klikk på dette for å se en større versjon)

I forrige innlegg så dere årsaken til at jeg har hatt lite tid til blogging de siste par ukene. Utdrikningslaget kunne jo ikke annonseres på forhånd, og spesielt ikke her når bruden selv er ivrig blogger. Med det som utgangspunkt, laget jeg en blogg i anledning dagen. Og når hennes blogg heter Min Vri, ble jo denne hetende Ny Vri.

Lørdag morgen hacket jeg meg inn på Min Vri og la ut dette innlegget. (å si at jeg hacket er kanskje litt dramatisk. Jeg brukte hennes pc, som allerede var logget på wordpress.) I tillegg til denne bloggen og oppgavene som ble lagt ut der, har vi laget vesker til hele gjengen. Heller det enn like t-skjorter, tenkte vi! Brudens veske ble selvfølgelig ekstra pyntet med brudeslør og perler.

Perling er en av hennes store hobbyer, og perler gikk derfor igjen både i toppen til invitasjonene og bloggen, og som dekor på lysene vi pyntet bordet med på kvelden.

Scrapping er en annen lidenskap hun har, og hva passet vel bedre da enn å sende oss selv på scrappekurs mens hun intetanende var på spa og ble pakket inn i sjokolade? Vi laget hver vår side til et album hun fikk senere på kvelden. Det var kjempekoselig både å gi og å få, og anbefales til andre som er ute etter noe spesielt. Her er bilde av siden jeg laget. Teksten er "Sisters by chance Friends by choice"

Annet jeg har brukt litt tid på, er noen gjesteinnlegg på bryllupsbloggen deres. Problemet mitt nå er at jeg tror jeg liker Wordpress bedre enn Blogger (begge de andre bloggene lages der). Så kunne tenkt meg å flytte over hele bloggen min dit. Men det er kanskje vanskelig? Er jo kjedelig å begynne helt på scratch...

Iallefall har det vært en hel del forberedelser og hemmelighetskremmeri. Men vi er fornøyd med resultatet, så det var absolutt verdt det. Og nå kan bryllupsdagen komme. Brudeparet har ingen grunn til bekymring de siste to-tre ukene, ettersom også brudgommen ble drukket ut lørdag. Og de er helt i rute, så jeg anbefaler dem å slappe av også. Husk at dere ikke skal være helt ferdige så snart valsen er unnagjort...


post signature

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for ei fantastisk bra langhelg.. toppa med et supert utdrikningslag! :)

    Gratulere med navnedagen, forresten

    SvarSlett
  2. Så stas du har gjort på søsteren/bruden! :D du kan bare gå inn i htmlkoden på innlegget og skrive inn ønsket bredde eller høyde på bildet, slik blir det større. Men da bør ikkje bredden/høyden overgå originalstørrelsen på bildet eller kolonnebredden på bloggen din! ;) Systårå di vett dette godt! :p

    SvarSlett
  3. Saa koselig utdrikningslag! Saa flink du/dere har vaert aa arrangere:)
    Tenker hun ble glad! God idé det der med scrapalbum.
    Ha en super dag!
    KLEM!

    SvarSlett
  4. Randi: Prøvde faktisk det der, men så så bildet så kornete ut at jeg aldri lagret og sjekket... får teste en gang til ;)

    SvarSlett
  5. Såg ut som dere har hatt det kjempe kjekt på utdrikkingslag! Og jeg må si dere er kreative!! :) Flott blogg dere laget (hacket) i anledningen! :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)