4. juni 2009

Trippel sjokolademuffins


I dag har jeg bakt trippel sjokolademuffins etter ønske fra min kjære. Eller, jeg gav han en muffinsbok og ba han velge en sort jeg kunne teste.


Jeg trodde navnet viste til at det er tre sorter sjokolade i dem, men nå er jeg ikke så sikker lenger. For meg, som de siste årene bare har laget muffins av ferdig mix, var det nytt å bruke hele tre bakeboller til ti muffins... Jaja, fint skal det være. Det var sikkert en god grunn til det. Muffinsene ble iallefall gode. Min kjære har kommet hjem fra jobb, og nå skal te og kaffe kokes, så skal vi spise opp de som er igjen.


Sånn skulle de bli i følge boka.

post signature

3 kommentarer:

  1. mmmm...så deilige desse så ut. Veldig fristande.
    Men nå er eg trøtt og går til sengs, så det blir ingen muffins på meg i kveld :)
    Snart blir det bursdagar her i huset så då blir det muffins :)
    Ha ei god helg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. De saa utrolig digg ut! Hadde gjerne stukket innom paa kaffeslaberas hos deg jeg:)
    Her er det hektisk om dagene... En er én, men to er som ti... (jeg snakker om unger altsaa!)
    Faar blogge litt igjen i morgen om jeg finner tid.
    Regner med siste muffinsen har funnet veien ned i magen allerede da?!
    KLEM fra Spania.

    SvarSlett
  3. TUSEN takk for det, trenger å høre det, vet du.....har vært syk i noen dager, og virkelig lurt på om jeg skulle delete hele bloggen...jeg fikk så dårlig samvittighet for alle som kom til meg, som jeg ikke fikk besøkt tilbake!!
    Men, nå er jeg frisk og tidig! Iallefall det siste!
    Og hvis jeg skulle bakt sånne muffinser, så hadde ikke røren kommet seg opp i formen...slikkepott...
    Ha en fin fredag!! Klem fra M

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)