3. juni 2009

Uten internett





Pippi, Tommy og Annika klarte seg nok fint uten snus i to dager. Nå har jeg vært uten internett i like mange dager, og det har vært ille! Jeg har jo overlevd. For all del. Og noen er sikkert glad for at jeg har fått vasket masse klær og litt hus. Men hverdagen er en helt annen uten mail, facebook, nettaviser, blogger og nettbank. Mangelen på sistnevnte gjorde at jeg og prinsessa måtte innom banken da vi var en tur i sentrum i dag. Og vi kom ikke tomhendte ut derfra:



Prinsessa fikk en knall rosa sparegris, så nå er det vel en viss fare for at "gammel"grisen vår til venstre vil underernæres i tiden som kommer...

Siste del av pinsen var vi på hytta (tenkte ikke på å ta bilder, så linker til Min Vri). Der feiret vi blant annet bursdagen til lillesøster Rita. Jeg hadde med sjokolademuffinsene på bildet under. Det var egentlig en test, og jeg kom frem til at det var alt for mektig med smørkrem på toppen. Resten av kvelden skal jeg bruke til å lese alle bloggene jeg har vært uten i to dager, og til å velge en ny muffinsoppskrift fra en at bøkene jeg har lånt fra Rita. Blir jeg enig med meg selv, kan jeg testbake igjen i morgen. Kanskje du har en god muffinsoppskrift å dele med meg?


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)