20. januar 2010

Litt fra yttergangen


Her er noen bilder fra yttergangen vår. Knaggene er kjøpt på Skeidar, og krakken på en bruktbutikk for noen år siden. Skohylla lagde min kjære da vi fikk bruk for en da vi flyttet til Vadsø. Nå har den fått seg et strøk maling eller to. Prinsessa får egen skohylle, men den er ikke montert enda.


Vegger, lister og skap er malt i fargen Chi, på dørene er det brukt 80 glans. Jeg har hatt planer om veggord på dørene, men har ikke funnet noe som passer.Disse bladene hadde jeg liggende, så tenkte det kunne være greit å prøve, ettersom jeg ikke har brukt wallstickers før. Jeg har egentlig slått ord fra meg, og har sett på noen grener med fugler på. Tror det kan bli fint.  Har du noen bedre ideer?


Denne ramma fant jeg på Kremmerhuset. Synes den var så fin. Skal bytte ut bildene med egne etter hvert.


Og sånn var gangen før. Det var to lampetter på den ene veggen. Begge er revet ned, og erstattet med en plafond i taket.

post signature

6 kommentarer:

  1. Hei igjen, Vigdis!
    Så fine bilder fra gangen din! Hva gjør du for å få så fin kant rundt bildene dine? Anja :)

    SvarSlett
  2. Så fint dere har fått det i gangen:) virkelig stor forskjell:)
    ha en god dag:)
    klem

    SvarSlett
  3. Hei Anja!
    Jeg redigerer oftest bildene i et gratisprogram som heter Photoscape :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig stor forskjell det ble i gangen deres - det ble kjempefint! Du kan jo ha en type tavle på en av skapdørene? En krittavle til ting som må huskes? På Søstrene Grene har de mange wallstickers, tror de har hjemmeside hvor du kan bestille ting også.

    Ha en god helg. : )

    SvarSlett
  5. Hei!

    Gangen ble fin! Takk for hyggelig kommentar. Er jo enig i at Kjeldebotn ligger i nærheten av Ballangen, men så var det at mine venner i USA og Australia skulle få begrep om hvor vi hadde vært. Da er jeg redd at Ballangen ikke får noen bjeller til å ringe....

    Konserten gikk bra den. Stående applaus og hyggelige kommetarer. Gi lyd hvis du skulle dukke opp på konsert en gang. Jeg er hun som sitter ytterst på scenen i andre rad til høyre :-)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)