29. juni 2009

Denne blir min!


Etter at kameraet ble ødelagt på mobilen min, har jeg lenge gått med planer om å finne meg en ny. Så, da vi var i Bodø for å ha utdrikningslag for Rita, fikk jeg sett og testet iPhone litt. Det som hindret meg i å bestille med en gang, var at den ikke var klar for mms enda. Men nå er den det! Etter å ha tenkt på det i et par uker, slo jeg til i dag da en selger fra Telenor ringte. Jeg hadde faktisk vært inne på nettbutikken deres tidligere i dag og sett på telefonen. Kan det være tilfeldig at han ringte akkurat i dag da?

Apple iPhone 3G 16 GB White
iPhones unike egenskaper sammen med best mobildekning, gir deg maksimalt med surfeglede og mange nye mobilopplevelser!

Fakta:
iPhone 3G er her, med enda flere fantastiske funksjoner – støtte for raske 3G-forbindelser, Kart med GPS, støtte for avanserte funksjoner som Microsoft Exchange, og nyheten App Store. Akkurat som den opprinnelige iPhone-modellen, er iPhone 3G tre produkter i ett – en revolusjonerende telefon, en iPod med widescreenskjerm og en banebrytende Internett-enhet med en fullverdig nettleser og støtte for e-postmeldinger med rikt HTML-innhold. Med iPhone 3G flyttes grensene nok en gang for hva en mobiltelefon kan gjøre.


Teksten i kursiv og bildet er hentet fra telenormobil.no

post signature

2 kommentarer:

  1. Så kjekt! Eg går og lurer på hvilken ny mobil eg skal kjøpe... Har lurt på iphone- men er det ikkje litt dårlig kamera på den? Hmm... er i tenkeboksen. Men vil ha meg ein ny sånn ting før ferien :)

    SvarSlett
  2. Hey! Trur vi har lik smak når det gjeld mobila.. Evnt har du en tendens til å herme etter mæ :p nu e det kveld og god natt her fra campingvogna :) sees i mårra!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)