23. september 2009

Mmm... sjokolade!


Hurra, nå har telleren min passert 5000! Det feirer jeg med trekning så snart jeg kommer på en fin premie, så følg med de nærmeste dagene... Tidligere har jeg skrevet at det er fint å gi annet enn skapfyll i julegave. For to år siden bestilte jeg mange av julegavene fra Northern Delights



De har helt nydelige sjokolader. Deres bestselger er "Havkyss", mørk melkesjokolade med nordisk gourmet havsalt. En annen spennende smak er "Tyttebær i sne", hvit sjokolade med knuste, og hele tørkede, økologiske nordnorske tyttebær. Søt og syrlig. Begge disse selges som sjokoladeplater, men de har også sjokolade i esker. En av disse heter "På bærtur", og består av blåbærdelight, viddas gull og tyttebærdrøm.



Jordbærdrøm er en rooibus-te med jordbær og hvit sjokolade. Nyyydelig! Nå høres dette ut som reklame, men jeg tar det med fordi jeg rett og slett anbefaler å bestille derfra. Jeg er med i Facebookgruppa deres, og i dag fikk jeg følgende mail derfra:

Vi skal iår også delta på Matstreif, en utendørs matmesse som finner sted på Karl Johan ved Universitetsplassen nå i helga, fredag 25. og lør 26. sept. Vi er en del av Finnmarksstanden, og inviterer deg til å stikke innom standen både for smaksprøver og du kan også kjøpe sjokolade hos oss, samt kjøpe og smake annen spennende Finnmarksmat.

Melder du deg inn i gruppa, og sier ifra om det på standen, så gir de deg 10% rabatt!

Julegavene jeg gav bort derfra ble en suksess, og jeg vet om flere som bestilte derfra etterpå...

Bildene har jeg lånt fra www.northerndelights.no

post signature

4 kommentarer:

  1. Hei du! Det ene benet på min pidestall trenger også litt omsorg! Det var litt artig da! klem AK;)

    SvarSlett
  2. Å så hærlig! Æ e en skikkelig sjokolademons. Kanskje æ skulle bestille litt derifra. Var det dyrt?

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjekt at du stakk innom bloggen min!! Det gjorde at jeg kom meg til din - og fikk med meg dette gode julegavetipset! Kanskje jeg til og med får med meg messa på lørdag?!

    HA en fin kveld!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hjelp med hvordan jeg forhåndspubliserer et innlegg Vigdis, det var kjempekjekt!

    Dette her var supre gavetips, skimter en kakaopose på det ene bildet....nammmm, jeg elsker kakao :)

    Klem
    Vibeke

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)