19. september 2009

Kveldspussel og oppbevaring


En eske prinsessa fikk en gave i i fjor, hadde helt perfekt størrelse for å ha lester (ullsokker) og små sko i på stellebordet. Problemet var at den hadde julemotiv, og det har ikke jeg så veldig lyst til å ha fremme hele året. Derfor dekte jeg den med nytt papir. Papiret jeg ville bruke var så tynt at det gamle møsteret vistes gjennom. Det løste jeg ved å lime hvitt ark på først, så klippet jeg til det rosa arket med prikkene. Selvfølgelig merket jeg da jeg skulle lime den siste siden at jeg hadde klippet arket for kort. Det løste jeg med å klippe til en bit fra et designark og limte på den til slutt. Synes det pyntet veldig opp, og ble mye finere enn om jeg hadde klippet rett i utgangspunktet ;)


Om man ikke har en passende eske/boks stående, er det mange varianter å få kjøpt. Denne har jeg kjøpt på en hobbybutikk, og har planene klare for hva jeg skal gjøre med den. Bilde kommer når den er ferdig, forhåpentligvis i neste uke.

post signature

3 kommentarer:

  1. Hei. Så lurt. Den eska ble kjempefin, og mammasangen var kjempestilig :)
    Ha ei fin helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. Åå, det har jeg tenkt på en stund, men ikke putlet meg til det. Nå fikk jeg nok en påminnelse om hvor fin og lurt det er, takk! Ha en superfin lørdag! Klem

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)