17. september 2009

Bedre lykke denne gang?


I dag kom jeg over den koselige bloggen Brits små puslerier. Hun feirer 10 000 besøkende, og trekker ut en spesiallaget julekalender til en heldig vinner. Julete som jeg er kan jeg jo ikke gå glipp av sånt, og hiver meg inn i konkurransen.


Jeg vant ikke i Miriel sin trekning om gavekort fra Minimikki. Men nå trekker Mammaguiden ut et, og jeg prøver igjen. Den jakken er så fin!


Rosa engler trekker ut denne nydelige teen fra Green Gate. Te går det mye av nå på høsten, og de som smaker best går først. Derfor ønsker jeg meg gjerne en ny Strawberry tea...


Må bare ta med denne også til slutt. Kaspara har ny blogg, og har flyttet inn i Blogspotkvartalet sammen med mange andre av oss. Det feirer hun med trekning :)

post signature

1 kommentar:

  1. kjempegøy med tips om så fine konkurranser. Tror jeg må slenge meg på:)

    -June

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)