23. september 2009

Smykkene mine...


Emmeline etterlyste i forrige uke tips til oppbevaring av smykker. Dette er hvordan jeg gjør det. Smykkehengerne i ulike størrelser er fra Lisbeth Dahl, og kjøpt rundt omkring. Det hvite stettfatet er fra Indiska, der har jeg øredobber med kroker hengende rundt den øverste kanten, og armbånd liggende i den nederste skåla. I bakgrunnen er to av prinsessas smykkeskrin.

Når vi får eget hus skal jeg sannsynligvis henge flere av smykkene på veggen igjen på en smykkehenger fra Kremmerhuset.

Hvor har du dine smykker?

post signature

3 kommentarer:

  1. Jeg lager jo smykker så har sykt mange... Jeg oppbevarer favorittsmykkene mine hengende på kroker på veggen. Sånne fine spesielle kroker, har en hest:) På den kroken har plass til mange.De andre smykkene mine ligger i smykkeskrinet. Ellers er resten pakket ned i kofferter, sortert på type... (til salgsmesser osv:)

    SvarSlett
  2. I want not agree on it. I over polite post. Expressly the appellation attracted me to review the unscathed story.

    SvarSlett
  3. Nice fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)