11. september 2009

Erica danser på bordet


Jeg synes det er så koselig med Erica i stua på høsten.


Foreløpig er denne litt ensom, men jeg har en plan om to til å ha i vinduet også. Alle gode ting er tre, ikke sant?


Søndag har jeg tenkt til å starte en serie med tips til kreative høstkvelder som kan resultere i julegaver til kjente og kjære. Så får vi se om jeg får laget noe selv også!

Ønsker alle en god helg, både de med sol og de med høststorm rundt hjørnene. Her er planen ost, kjeks og rødvin i kveld.

post signature

4 kommentarer:

  1. Hei:)
    Takk for at du var innom bloggen min og la igjen en kommentar:) Alltid like moro å høre fra andre:) Så flotte bilder du tar. Har kikka i bloggen din litt her nå. En veldig koselig blogg:) Ha en flott fredag og helg.

    SvarSlett
  2. Koselig med høstblomsten erica. Vakkre stilfulle bilder.
    God helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann! Saa kjekt med kreative tips til höstkvelder! I LIKE!!
    Ha en super helg, vin og ost hörtes veldig kjent ut! Minner om gode gamle dager og byturer med venninner:)

    SvarSlett
  4. Så bra initiativ. Det blir spennende!
    Ja Erica er så flott. Jeg har Erica både inne og ute og er i skikkelig høstmodus. Utrolig vakker farge...
    Ha en fortsatt flott helg!

    Smil fra Tone

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)