28. september 2009

Brrr...



Disse bildene er tatt i dag!

post signature

11 kommentarer:

  1. Ååååh, det så bra kaldt ut! Men jeg må si jeg gleder meg :-) Kjenner den friske lufta på lang veg!

    Ha en fin dag!
    KLem J

    SvarSlett
  2. Uff ja. Er ikke helt klar for vinteren ennå!!!
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  3. oi oi oi..... jeg er ikke helt klar for vinteren enda kjenner jeg..

    SvarSlett
  4. Brr, så kaldt ut!! Håper du har ullgenseren klar!!
    Klem M

    SvarSlett
  5. Oi...Jeg gikk tur i dag og endte opp i t-skjorte en liten stund! Store variasjoner i dette landet får en si!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Åj, det så kaldt ut ja! :)
    Gratulerer med huskjøp foressten! :)

    -June

    SvarSlett
  7. Snø- uffda, og jeg som klager over regn i bloggen min i dag.Kos deg inne.
    Klem

    SvarSlett
  8. Du tuller??? Herlighet, det er jammen en kort tid mellom sommer og vinter her i landet! Kle godt på deg;) Heidi

    SvarSlett
  9. Brrr... Her har snøen komt langt ned i fjella, men eg håper det blir ei stund til den kjem ned til oss. Mens mellomstejenta kunne tenkt seg snø fortast mulig :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)