23. september 2009

Gaveras



Det er mange konkurranser/trekninger/giveaways her i bloggeverden for tiden. Ikke alle orker jeg å være med på, men når Duften av erteblomster slår på stortromma, er det bare å bøye seg i støvet og håpe på en av de flotte premiene. Her er hva hun skriver:

I anledning at jeg har passert 100000 besøk her inne på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :) Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner!

 
Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem. Første flotte dame ut er Klinkekulen ved Katrine Kalleklev som du kan lese om i innlegget under her!

 post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)