27. september 2009

En fin, fin uke


Dette har vært en fin fin uke. Vi har kjøpt hus!


På damenes aften på Bohus kjøpte jeg disse to løperne.


Mye av helga har gått til å pløye gjennom interiørbladene jeg hadde liggende. Så nå har jeg samlet masse inspirasjon til de ulike rommene som skal pusses opp i nærmeste fremtid.


Jeg har limt bildene inn i en bok, og sortert etter rom. Denne boken hjelper meg å huske alle gode ideer, og den gjør det lettere å forklare min kjære hva jeg planlegger. Boken brukes også til å skrive lister over hva som skal/kan gjøres i huset. Det får være dagens tips fra meg til dere.


I dag har jeg og prinsessa hatt innedag hos mamma. Det har vært skikkelig uvær, så det var godt med en innedag. Det har gått med mange kopper te, og jeg prøver meg på å strikke igjen. Mamma lærte meg å legge opp (heter det det?), da jeg aldri har kunnet det... Så får vi se om jeg klarer å strikke noe. Det er så mange forskjellige hobbyting jeg har lyst til å ta tak i, men tiden strekker jo ikke til...


På toppen av alt annet fint som har vært denne uka, vant jeg disse plakatene fra finetingtingeling. De skal opp på det nye soverommet når det er klart :) Hurra, og tusen takk!

post signature

6 kommentarer:

  1. Wow!!! Gratulerer så mye! Så spennende og gøy! Håper du viser masse bilder:) Veldig kjekt med planleggingen dere har foran dere, blir supert å følge med:) Heidi♥

    SvarSlett
  2. Så flott da. Gleder meg til å følge deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. En skikkelig fin uke på dere, lover å få sendt plakatene denne uken frøken! :) Men du, fortell om huset!! :D

    SvarSlett
  4. Så flink du er :-) Gøy med masse forskjellig hobby ;-) Prøver å strikke litt selv, tenker på julegaver. Så koselig med hjemme laget julegave..

    Fin ide, ang bok med masse bra tips.. har tenkt lignende selv.

    ha en fin dag. klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med huskjøp !! Sånt er jo kjempespennende. Skal si du er godt rustet når det skal pusses opp i alle fall. En sånn bok var et veldig godt tips :) Ha en flott uke :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)