5. september 2009

En award med utfordring


Jeg har fått denne awarden med tilhørende utfordring fra Min Vri. Den som ikke tar utfordringer er feig, så her er ti ting om meg:
  1. I dag har jeg bare to måneder igjen av livet i tjueårene. Men ser ikke på det som noen krise. Jeg fylte 29 i fjor for første og siste gang.
  2. Familien betyr alt for meg.
  3. Har verdens nydeligste datter.
  4. Har en bachelor i informasjon og media fra Høgskulen i Volda, og er ute etter ny jobb nå.
  5. Er glad i høsten og tilhørende gjærbakst. Men lager ikke deig selv. Kanskje tiden er inne for å lære det nå?
  6. Har en Bernina symaskin fra 1962. Den har vært bestemor sin, og går som ei kule. Om jeg blir halvparten så flink til å sy som mamma, skal jeg være superstolt!
  7. Har hele Sex og singelliv-serien på DVD, men hopper over sesong 1 når jeg skal se den. Liker også Gilmore girls, men har foreløpig bare sesong 1.
  8. Amélie er en av mine favorittfilmer. Jeg liker spesielt godt måten karakterene blir introdusert på.
  9. Er glad i å reise. Har nylig bestilt billetter for å dra på julemarked i Tallinn.
  10. Synes det er artig å blogge, og skulle gjerne hatt mer tid til det.

Sender utfordringen videre til Heidi med bloggen Mammababbel , Fru Fly, og jentene med bloggen Savannetreet. Jeg blir også glad om dere uten blogg som leser dette legger igjen svar på utfordringen i kommentarfeltet...

post signature

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for søt award og utfordring! Grubler på 10 ting, de kommer snart:) Ha en super helg!

    SvarSlett
  2. Så fine gaveposer, de er jo en gave i seg selv!
    Jentene i Savannetreet takker for utfordringen og skal selvfølgelig følge opp. God helg =)
    -I-

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)