3. januar 2011

Fire ganger fire og et kort

Dette kortet lagde jeg til Anne da hun hadde bursdag før jul. Samme Anne har sendt meg en utfordring, og den lyder som følger:

Fire tv-program jeg ser på
Grey's anatomy
Koneklubben (dvs jeg SÅ på den, men den nye sesongen sendes alt for sent for en pendler...)
Nytt på nytt
Timmy-tid (Hvor har dere gjort av Timmy, NRK?)

Fire ting jeg har gjort i dag
Stått opp litt senere en jeg egentlig burde
Jobbet full dag for første gang siden 21. desember
Kjøpt tre bursdagsgaver (og en hverdagskjole til prinsessa)
Sett på film fra da prinsessa var baby (for det er filmen hun helst vil se på nå, rangert før selveste Hoppsideisi)

Fire ting på min ønskeliste
Makro-objektiv
Nye hverdagsklær
Flere timer i døgnet
Sommerferie

Fire ting jeg liker dårlig
Enkeltes oppførsel (eller mangel på sådan) på nett
- og den liker jeg så dårlig at det får telle som fire...

Jeg sender denne utfordringen videre til
Silje
Rita
Sidsel
Trine

Vigdis ♥

.

3 kommentarer:

  1. Takk, den tar jeg! Likte dårligoppførselsvaret ditt forresten. Fint at vi kan forbeholde oss retten til å telle akkurat som vi vil!

    SvarSlett
  2. Tusen takk - den utfordringen tar jeg .....

    SvarSlett
  3. Så gøy :D
    Såklart æ tar utfordringa :)
    Høres ut som ei flott dag i går :)

    Nydelig kort forresten!

    Klæm

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)