6. mai 2012

Vinn gavekort

Trenger du ny kaffemaskin, blender, hårføner, strykejern, kjøkkenmaskin, komfyr eller annet i den dur?

Neste søndag (13. mai) trekker jeg et gavekort på kr. 500,- til en heldig vinner.

Alt du trenger å gjøre er å gå inn på http://www.whiteaway.no/ og finne ut hva du vil bruke gavekortet på om du vinner. De har fri frakt, så du trenger ikke tenke på det.

Skriv i kommentarfeltet hva du vil bruke gavekortet på. Du kan få et ekstra lodd for å linke til denne trekningen via blogg/facebook/twitter evt. mail. Legg deg gjerne til som følger også, men det gir ikke ekstra lodd.

Skriv om du tar et eller to lodd. Har du ikke egen blogg, legg også igjen en mailadresse så jeg får tak i deg om du vinner.

Ha en fin uke!

Vigdis

.

50 kommentarer:

  1. Morsom giveaway! Vinner jeg hadde jeg helt klart brukt gavekortet på å betale en del av støvsuger. Kanskje denne http://www.whiteaway.no/product/bosch-bbhmove4/ ? Deltar med 2 lodd, og deler på facebook ;)

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg ville brukt gavekortet på en brødrister eller stavmikser :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei, jeg skulle gjerne hatt en elektrisk tannbørste :)

    Mvh huldrai@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Gavekortet ville jeg bruke på denne:
    Philips HR2094/00 Blender Alu.
    Det er snart sommer, og bær og frukt modne på grein!
    Jeg har delt konkurransen til min facebook!
    Håper på 2 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Flott giveaway!
    Om jeg vant så ville jeg brukt det på en kaffemaskin til min kjære samboer. Så slipper han å koke seg vann i kjelen hver gang han vil ha kaffe :P
    1 lodd på meg.
    Ha en fin kveld! :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  6. Så fin giveaway!! :)
    Øverst på ønskelisten står egentlig en sånn støvsuger-robot som gjør jobben helt av seg selv når jeg ikke er hjemme. *gliser* Men om jeg vinner blir det nok en Bosch "håndstøvsuger" (BBHMOVE4), ettersom vår forrige nettopp har tatt ferie og jeg er superlei av å bære den store støvsugeren opp og ned trappen! ;)
    Jeg linker, så da blir det to lodd!!
    Ha en fin ny uke. Klemmer

    SvarSlett
  7. Jeg vil bruke gavekortet på Braun Elkedel WK300 Red vannkoker.

    -Elise
    elise.hegna@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med, med to lodd! Trenger nemlig nytt strykejern :)

    SvarSlett
  9. Vil gjerne være med, og deler på FB:)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne delta, og trenger virkelig et nytt dampstrykjern. Så det er nok det jeg ville ha brukt gavekortet på. :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  11. En kaffemaskin med melkesteamer ville jeg nok brukt deler av gavekortet til. :-) Prøver lykken med to lodd. :-)

    SvarSlett
  12. Jeg vil ha Philips HR2094/00 Blender Alu.
    Tar ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  13. Ønsker meg veldig http://www.whiteaway.no/elektrisk-tannborste/

    Håper jeg vinner :D

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei,

    To lodd på meg! Jeg trenger ny støvsuger, så det ville jeg brukt gavekortet på :)

    Hilsen Adine
    thoresen[ætt]gmail.com

    SvarSlett
  15. Æ ønska mæ en AEG AGN71800S0 integrert fryseskap
    tar tre lodd :)

    SvarSlett
  16. Jeg tar ett lodd, og jeg ville brukt gavekortet på en brødbakemaskin:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. 1 lodd. Jeg ville kanskje lagt til ekstra penger, og fått meg en kjøkkenmaskin.
    Eller så vill ejg gitt bort gavekortet i gave til en som har bursdag snart.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Hei!
    det måtte blitt strittetang som min datter kaller det, eller Bosch Fladjern, som det heter her.. :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Måtte nok ha blitt vaskemaskin siden det er det resten av familien maser om;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  20. (⁀`⁀) ☆ Jeg trenger ett nytt strykejern,så jeg vil bruke
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ gavekortet på det. Ett Dampstrykejern :)
    ☆¸.*°•.☆ ☆ Har så utrolig mange skjorte som bare ligger,for de ser
    •°*°•.☆ ikke bra ut når dem er så full i rynker.. hehe
    Krysser fingrene og ønsker deg i samme slengen en kjempe fin uke .
    Stor varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  21. Om eg hadde vunnet, hadde det nok gått til enten ; http://www.whiteaway.no/product/bosch-mcm5514/ eller http://www.whiteaway.no/product/philips-hx1616-09/ :)

    Krysser fingrene :))

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  22. Jeg tar med glede 2 lodd, skrev et lite innlegg på bloggen min. Om jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg kjøpt en iskremmaskin jeg lenge har ønsket meg.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  23. Delt på FB :)
    Jeg trenger en ny baderomsvekt ;)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg ville brukt gavekortet på en moccamaster :)
    1 lodd på meg..

    Hilsen
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  25. Jeg ville brukt gavekortet på en ny fryser. Det trengs sårt etter at den forrige røk. :)

    Hilsen Ann-Iren Remen
    anniren20@gmail.com

    SvarSlett
  26. ville kjøpt meg denne foodprosessoren
    http://www.whiteaway.no/product/philips-hr7620-70/
    Delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med i trekningen! robotstøvsuger står øverst på ønskelisten! :D Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  28. 2 lodd..:)
    http://www.whiteaway.no/product/melitta-optima-glas/

    SvarSlett
  29. To lodd!

    Hvis jeg vinner kommer jeg til å bruke det på en Bosch kjøkkenmaskin. Ikke helt bestemt meg for hvilken enda. :-)

    Mvh.
    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett
  30. En Braun håndblender! Trenger sårt en mikser av et eller annet slag:) Prøver lykken med et lodd:)

    SvarSlett
  31. hei! tar 2 lodd. ønsker meg en kjøkkenmaskin

    pedersen_ellen@yahoo.com

    SvarSlett
  32. Hei :-)

    ♥ Vil gjerne få være med :)og takker ja til 2 stk lodd.
    Om lykken kommer min vei, ville jeg kjøpt:
    Blender eller stavmikser for gavekortet.
    Ha en herlig uke! ♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  33. tannbørste :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei!Jeg vil gjerne bruke dette gavekortet for å kjøpe denne blenderen http://www.whiteaway.no/product/braun-handblender-mr-530/ Jeg trenger den veldig!
    Og jeg tar 2 lodd!
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  35. jeg er med, takk :-)
    stefania_oanaro@yahoo.com

    SvarSlett
  36. Jeg trenger en strykejern. (Jeg vil også gjerne ha blender, men jeg har nettopp fått en)
    Jeg tar ett lodd ;)

    fracmatic(at)gmail.com

    SvarSlett
  37. Hilde Maria krostoffersentorsdag, 10 mai, 2012

    Jeg ville absolutt kjøpt meg det stilige kjøleskapet fra Bosch KSL20S55 (virket ikke å lime inn linken)

    Hvis jeg er den heldige kan du kontakte meg på hildemariakristoffersen@hotmail.com

    SvarSlett
  38. En ny kaffemaskin!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  39. Det ville jeg brukt på en skikkelig blender. Iallefall betalt deler av den med gavekortet!

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  40. 1 lodd.
    Ville kjøpt Bosch rettetang :-)

    SvarSlett
  41. Jeg ville kjøpt en blender eller en barbermaskin:)

    Inger (ingerzoektkamer [at] hotmail. com

    SvarSlett
  42. Hei! 1 lodd.Ville kjøpt rettetang :-D
    Mvh Karina (kahane43@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Vil kjøpe meg blender :)

    Karoline-buddy@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hei, jeg vil kjøpe meg en Melitta Excellent Glas.
    Petter Ahlbom
    petter.ahlbom@gmail.com

    SvarSlett
  45. Snart sommer og forhåpentlig kommer sola snart..
    Hadde vært fint med en blender til solfylte dager.
    http://www.whiteaway.no/product/philips-hr2094-00-blender-alu/

    stonehanser@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Ønsker meg et strykejern, er noe eg virkelig trenger siden det eg hadde ble ødelagt for litt siden når eg hadde vannlekkasje:/
    har linket til fb.
    god helg til deg
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Ønsker meg en hånd-støvsuger,
    da den andre er så tung å dra fram hele tiden.
    Jeg har katt, så det blir en del hår,
    og da er disse små oppladbare veldig kjekke.
    Deler på FB.

    Mvh. Guri marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. En blender savner jeg:)

      Deler på FB, så da blir det 2 lodd!!

      Marius
      grotan@hotmail.com

      Slett
  48. Ønsker meg elektrisk tannbørste :)
    Delt å FB og trekker 2 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)