26. september 2010

Vil du ha en høstgave?

Fredag passerte bloggen min 20.000 unike besøkende (hurra!), samtidig var det bare tre måneder igjen til jul (hurra en gang til!). Med andre ord gode grunner til å feire litt, og å tenke på gaver. På bloggevis blir det trekning av gaver blant dere lesere.

- Kommentar på dette innlegget: ett lodd
- Er du følger av bloggen eller legger deg til: ett lodd
- Bildet over og link på din blogg: ett lodd
- Hjertet under trekkes ut blant en av Facebookfølgerne

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du får, så skal prinsessa få hjelpe meg med trekning søndag 10.10.10 kl. 10 22. Har du ikke blogg, men vil være med likevel, kan du få et lodd ved å legge igjen en kommentar eller sende mail til vigdisalbum@gmail.com.

Høstgaven har jeg ikke satt sammen enda, men det blir noe jeg har sydd et egenprodusert putetrekk med naturmotiv, og noe annet som hører høsten til eller bare er fint. Jeg er ikke alene om å være i det gavmilde hjørnet. Rita med bloggen Min Vri er snill og gir et smykke med matchende øredobber fra kolleksjonen sin "Mine kjære" til en av dere.
Se resten av smykkekolleksjonen på http://bymerika.epla.no/. Smykket mitt ser du her.
Dette hjertet trekkes blant en av følgerne på Facebook.


Vigdis ♥

.

38 kommentarer:

  1. Wee:) Arti me gava! Æ kommentere, følge. linke å følge på facebook, ja hele pakken! Har så lyst på ett av smykkan te ho Rita :)

    SvarSlett
  2. Så koselig da. jeg er følger så da tar jeg 2 lodd.Lykke til med blogglotteriet.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var mange gode anledninger til å feire!! :)
    Jeg vil være med, og trekker tre lykkelodd.
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  4. Du har så fin blogg - og jeg blir glad av alle dine flotte bilder.
    Kommenterer, følger og linker - så klart.
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  5. så gøy :D
    Æ vil gjerne være me!
    Kommentar, link og følger e æ allerede ;)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med i trekning. Kommentar og følger skulle gi meg 2 lodd.

    -Nina

    SvarSlett
  7. Superfin gave :) Æ hiv mæ med - men kan nok bare oppnå ett lodd, sia æ ikke har egen blogg ;) Krysse fingran likevel :)

    SvarSlett
  8. Hei.

    Spennende. Klart jeg vil delta hos deg og håper 3 lodd gjør susen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  9. Gratulere med så mange besøkende!! Eg blir gjerne med i konkurranse din, 2 lodd på meg (følger + kommentar)

    SvarSlett
  10. Sånn,da blir det 3 lodd på mæ :) X'e fingran og håpe på det beste!

    SvarSlett
  11. Heisann!! Grattis med 20 000 besøkende!! Jeg tar to lodd jeg!! Klem!

    SvarSlett
  12. to herlige lodd til drømmehagen som elsker alle muligheter til å feire:o)

    SvarSlett
  13. Hei Vigdis!

    Så koselig at du vil være med på Give Away hos meg! Selvfølgelig blir jeg med på din og :o) Tar tre lodd, jeg.

    Ha en fin tirsdagskveld!

    -Renate-

    SvarSlett
  14. 1 lodd på mæ :)
    Hyggelig me høstgave :)

    SvarSlett
  15. To lodd på meg:) Gleder meg til å tilbringe høstferien i Bergverkskommunen i nord:) Har hørt rykter om at dere har hatt et flott høstvær, så vi krysser fingrene for at høstferien blir like fin:)

    SvarSlett
  16. Heisann:)
    Jeg vil veldig gjerne vinne nydelig pute du har laget. De nvar superfin jo.
    Ett lodd til meg!

    SvarSlett
  17. Så kreativ dåkker e, du og ho Rita! :) Æ blir så imponert, og vil gjerne være med i trekninga. To lodd på mæ :)
    Klæm

    SvarSlett
  18. Jeg vil være med :)

    Tar ett lodd.

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  19. Ett lodd, ingen stor sjanse kanskje, men er man med, kan det komme en lykkefe...!?

    Bente, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Fin fine gaver her!!! Og jeg er med!

    Er følger, kommentar, og så legger jeg link til give awayen på bloggen min. med bilde... så klart!

    Er med på facebook gruppa di også, så da har man vinnersjanser der også? Så supert!

    Tror nok mitt mørke hår har vært medvirkende årsak til å ha henne som favoritt. he he:-)

    SvarSlett
  21. Ja, jeg vil gjerne ha en høstgave!! Prøver lykken med to lodd!

    SvarSlett
  22. 1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  23. Trekker 3 lodd og håper jeg kan være en av de heldige! Elsker bloggen og bildene dine.

    SvarSlett
  24. Mange fine ting og bilder, Vigdis! Kommentar, følger og bilde med link gir meg vel tre lodd i tillegg til facebooken? Flott at du feirer høsten :o)

    SvarSlett
  25. Så fine ting :)
    Jeg blir med et lite lodd :)

    SvarSlett
  26. Prøver lykken med et lodd..
    Krysser fingre og tær.

    SvarSlett
  27. Hei!
    Jeg vil være med- tar 2 lodd, tusen takk!
    Koselig blogg du har :)
    God helg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  28. Gratulere med mange besøkende :D
    Vil gjerne være med i trekningen, tre lodd.
    Ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  29. Så koselig blogg du har!!!! Prøver gjerne vinnerlykken med to lodd:-) Ha ei flott helg videre!!! Klem

    SvarSlett
  30. Woohoo :) Jeg blir gjerne med på feiringen :) Kommentar, følger og link på bloggen min skulle gi meg 3 lodd :)

    Ha en nydelig lørdag :)
    Klem Karina

    SvarSlett
  31. Ojojoj! Har jo helt glemt av å melde mæ på! Og denna gangen skylde æ ikke på ammetåka, kun på at æ e vims.. ;)

    Tre lodd på mæ :)

    SvarSlett
  32. Nydelig blogg du har, fant deg via NIB.
    Hiver meg med på feiringen i siste liten med 1 lodd.
    Ønsker deg en fortsatt fin høsthelg. :O)

    SvarSlett
  33. Flotte gaver! Eg vil gjerne vere med. Tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  34. Jeg har tydeligvis gått glipp av hele Høstgave innlegget ditt.. men slenger meg med i siste liten...
    Trekker 2 lodd i dag, og krysser fingrene ;)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  35. Ååå, herlig!
    Jeg blir gjerne med:)
    Trekker to lodd jeg da ♥
    Nydelig blogg, takk for titten, jeg kommer gjerne igjen:))

    Ha en fortsatt herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  36. fint med så mange læsera da ! æ komenterer av å til å æ følger med værtfall klem fra hanne b ( e jo fint med en høst gave da) :D

    SvarSlett
  37. det e jo bare å sende høstgaven i posten med en gang!! - hanne b

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)