14. september 2010

Fine ting


Uka startet faktisk veldig bra. For jeg fikk dette nydelige smykket, Mine kjære - Mor til en (jente), i gave fra min søster. Besøk gjerne butikken hennes By Merika på Epla. Det er bare litt over en uke siden hun åpnet butikken, og allerede har hun fått inn mange bestillinger. Artig og velfortjent! Og tusen takk for at jeg ble en av de første som har et slikt smykke.

Jeg skal som sagt ha giveaway når jeg passerer 20 000 besøkende. Snille Rita gir bort et smykke til en av dere lesere. Som i fjor trekker jeg også ut en høstgave. Med andre ord to gaver, dobbelt så stor sjanse til å vinne. "Påmeldingsinnlegg" kommer senere...

Denne fikk jeg strengt tatt før helga, men har ikke tatt bilde av den før i dag. For de som lurer, det er en heklet marengs-nålepute. Helt perfekt til meg som er fersk ved symaskinen og ikke har skaffet alt nødvendig utstyr enda. Denne var gave i en giveaway hos Inga Helene med bloggen Arctic Strawberries. Anbefaler henne også et besøk, hun lager så mye fint!

Nå er det tirsdag og TV2 uten fotball. Jippiiiii!!

Vigdis ♥

.

6 kommentarer:

  1. Heldige deg! Det var et nydelig smykke, må ta en titt i butikken hennes med en gang! :)
    Klart du kan låne bilde! Jeg vet at Søstrene Grene har hatt noen mindre men ganske like. Men det er en stund siden jeg har vært der, vet ikke om de har sånne fortsatt.. Lykke til i jakten! :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  2. Åh...har lagt min elsk på det smykke...har dilla på engla før tia.Fint va det og du e jo max heldig som fikk det :)

    SvarSlett
  3. Det var flotte smykker i den epla-butikken - takk for tips!

    SvarSlett
  4. Nydelig smykke....kjekt når du har en søster som lager så fine ting...jeg måtte le da jeg leste kommentaren din om når vi bloggere blir sint så henger vi opp noen kopper...fniiiisss.....stemmer vel kanskje også...ha ha ha

    SvarSlett
  5. Di smykkene e bærre nydelig.. Æ må nok investere i ett sånt snart - må bare bli godvenn med pengboka mi ijænn :)

    SvarSlett
  6. Supert fint smykke du har fått:)
    Ligner veldig på et smykke som jeg har, da med bare en engel.
    Gleder meg til giveaway'en:)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)