7. september 2010

Orden på dagene som flyr


I år som i fjor har jeg valgt å la personligalmanacka holde orden på dagene mine. Jeg synes den er kjempefin, og liker at jeg kan tilpasse den personlig. Da jeg var vikarlærer i vår hadde jeg aldri klart meg uten...

Størrelsen er også helt perfekt for mitt bruk. Nytt i år var to nye størrelser. En smalere og en bredere. Og etter at jeg hadde bestilt, oppdaget jeg at man kan ha eget bilde på forsiden. Jaja, jeg er fornøyd med pippipen min;)

For ikke å snakke om de søte små ikonene, på viktige dager som adventssøndager og morsdag.
Hvordan holder du orden på planer og avtaler?

Vigdis ♥
.

5 kommentarer:

  1. En sånn sku æ virkeli ha hatt..
    eller tatt i bruk de gode gamle ... hmmm.. ja der huske æ ikke ka de hete lengre.. hehe :P

    sett å kikke i dem nu.. måtte jo hente de frem igjen ..
    Mye moro fra gamle daga som lå igjen i dem :P

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Super god idé!Tror jeg også skal innom den butikk :)

    SvarSlett
  3. Så flott den var. Må kanskje bestille noe lignende, så jeg får litt mer kontroll enn jeg har nå. He he....
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Hei igjen. Da var den bestilt med personlig bilde på. Super gaveide, som jeg tror jeg skal benytte meg av...
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Denne har eg også kjøpt meg, i år som i fjor :) Og eg er avhengig av ein sånn almanakk for å vite kva som skal skje i nærmaste framtid- både for meg og familien.

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)