5. september 2010

Søte drømmer...


...tipper jeg dukka har i denne dukkesenga. Dyna sydde jeg omsider ferdig i går. For et par uker siden sydde jeg pute og madrass. Madrassen vises ikke her, men er i beige- og hvitstripete tildastoff.

Senga var jeg superheldig og fant på loppis i Sverige i sommer. Hele 50 SEK måtte jeg betale. Det var ingenting å tenke på... En gang har det vært hjul på den, tipper gummien er morknet bort. For den er ikke lett å trille på nå. Men det gjør ingenting. En seng bør stå i ro, synes jeg.

Fargen, dekoren, alt var helt perfekt. Så jeg har ikke gjort noe med den. Bare sydd det nødvendige for at dukka skal få ligge mykt og godt... Og prinsessa, ja hun er kjempefornøyd, og passer på at dukka får en flaske med melk og en trilletur innimellom.

Vigdis ♥

.

4 kommentarer:

  1. Ja di e så søt di hær småpia'n vårres, når di har sånn omsorg for dukkene sine :)

    Sengklærne ble kjæmpe-flotte!

    SvarSlett
  2. så koselig bloggen din er. :) Fine bilder med god stemning! :) Takk for hilsen hos meg.

    SvarSlett
  3. Så skjønn den senga var! Nydelig sengetøy også.

    Tusen takk for gode ord på bloggen min! Det betyr mye. Klem!

    SvarSlett
  4. Så flink du er :)
    Og så gøy at du la igjen noen ord hos meg, så jeg kunne oppdage bloggen din!
    Kjempe koselig blogg som jeg gjerne vil legge til på siden min om du synes det er greit?

    Klem Christine

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)