4. september 2010

Koselørdag

Lørdags formiddag. Ingen planer. Bare være hjemme og kose oss. Slappe av. Nyte fridagen. Mamman syr, og prinsessa leker. Det er mange teselskaper med Bæ og dukka for tiden.
De siste ukene har vigdisalbum fått flere nye følgere, både via google og facebook. Det synes jeg er kjempeartig! Velkommen til alle dere. Jeg kommer ikke til å kjøre noen masete vervekampanje, men setter pris på det om du tipser noen du tror kan like bloggen. Uavhengig av antall følgere kommer jeg til å trekke ut en høstgave i år også. Feirer når telleren passerer 20 000, men det kommer jeg tilbake til.
Og her er fasiten på "Like som to dråper vann?". Dere hadde rett! Flaks eller godt observert?

Vigdis ♥

.

5 kommentarer:

  1. Det e så deilig med sånne lørdaga.. Syns det e et slit å jobbe anna kvær hælg..
    Nu ser det ut som høsten melde sin ankomst,å da e det koselig med sånne inne-ting :) Å du e jo så flink å sy! ;)

    SvarSlett
  2. Oj, æ gjetta visst feil! Sjøl om æ gjorde det på telefonen, og ikke på bloggen din.

    Ser ut te at dåkker moillkose dåkker.. Her blir det nok et par tima me perlebordet når ho lillemor har tatt kveld. :)

    SvarSlett
  3. deilig med fri lørdag - og i dag hadde vi finevær så jeg kunne sitte på verandaen og strikke.
    Så morsomt at du oppdaga du var nr 12000 på bloggen min - ser sjeldent på telleren jeg - så jeg ante ikke den var gått så langt.

    Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett
  4. Høres ut som en trivelig helg. Godt å slappe av litt, og kose seg med hjemmelaget piza. mmmm.
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen:)

    Så trivelige med 'koselørdager'!! Den som bare hadde vært flink til å sy;) Ha en fin dag!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)