10. september 2010

Krakken i gangen

Helt siden jeg kjøpte denne krakken for noen år siden, har jeg hatt en tanke om å trekke den om. Her om dagen fikk jeg endelig gjort noe med det.
Jeg har brukt voksdukstoff, med andre ord er det ingen bekymringer for flekker på trekket om prinsessa eller andre kommer inn med sølete klær i høst... Ikke minst blir jeg i godt humør av fargen og prikkene.
Siden sist jeg viste bilder fra yttergangen, har prinsessa fått egen knaggrekke. I mangel av en artig en, spraylakkerte jeg en grå som ble kjøpt på ikea en gang. Fordi den kunne være kjekk å ha. Jeg var så fornøyd med ramma som henger på veggen over krakken, at jeg kjøpte en til i samme serie. Den har kommet på veggen nå, og jeg har omsider fått byttet ut bildet med et eget (i motsetning til bildene i den andre ramma...).

Og for ordens skyld, her er et før-bilde av krakken:
Nå er håpet å få orden på hobbyrommet i helga. Hvilke planer har du?
Ønsker deg iallefall en riktig god helg!

Vigdis ♥

.

9 kommentarer:

  1. Fin krakken ble da. Himla smart med voksduk! Saa slipper man bekymre seg for at leirete hender skal gjöre skade...

    SvarSlett
  2. Stilig krakk!
    Blei kjempefint med prikkete sete :)

    Ha ei strålande helg!

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Så flott krakken ble. Skikkelig gladkrakk. I dag skal vi inn til Skjomen en tur å se om tyttebæra er blitt moden, så på med støvler, for jeg regner med det er vått i marka.
    Ha ei go helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Så stilig krakken ble, og så genialt å bruke voksduk på den!! :)
    Fin blogg du har. Har klikket meg hit for første gang og legger meg til som følger for hit vil jeg gjerne finne tilbake senere! :)
    God lørdagskveld.
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  5. Den blei jo lekker :)

    Ser du har tatt fram Sorell skoen :)
    Får håpe snøen kommer fort :D ;)

    SvarSlett
  6. Takk for fine tilbakemeldinger!

    Jeg skal bli flinkere til å svare i kommentarfeltet her. For de av dere som leser bloggen og ikke blogger selv: Jeg svarer på de fleste kommentarer jeg får, men gjør det på bloggen til de som har kommentert, så de ser svaret...

    SvarSlett
  7. Så flott krakken ble - artig å se hva skifte av trekk kan gjøre!
    Du har mange flotte bilder i bloggen din!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Åj! Så fin den ble! Var det enkelt å bytte trekk?

    SvarSlett
  9. Takk igjen. Det var vedig enkelt å bytte trekk -da jeg først satte i gang.

    Setet ligger løst i ramma, så det tok jeg ut og la oppå duken/stoffet. Så klipte jeg stoffet ca 10 cm rundt setet, og festet det med tegnestifter. Det var gjort på fem minutter :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)