23. september 2009

Vil du ha en gave?


Jeg feirer 5000 besøkende, og på bloggevis blir det trekning blant dere lesere. Det er artig at så mange leser bloggen min daglig, og de siste ukene har besøkstallene gått jevnt og trutt oppover. Det liker jeg! Gaven som skal trekkes ut er ikke helt klar enda, men jeg skal sette sammen en skikkelig høstpakke. Du kan få inntil tre lodd:

- Kommentar på dette innlegget: ett lodd
- Er du følger av bloggen eller legger deg til: ett lodd
- Dette bildet og link på din blogg: ett lodd

Skriv gjerne i kommentarfeltet hvor mange lodd du får, så skal prinsessa få hjelpe meg med trekning søndag 11. oktober.

post signature

62 kommentarer:

  1. Juhuuu! Første mann. Kanskje det betyr lykke :) Jeg kommenterer, er følger og linker. Skulle bli tre lodd det. Krysser fingre og tær.
    Ha en fin kveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  2. dette vil jeg være med på vet du, jeg trekker et lodd!:)

    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 5000 besøkende!! Så kjekt! Og så hyggelig med trekning!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin blogg du har :-) Jeg følger deg gjerne og skriver her = 2 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Læs bloggen din hver dag æ, syns d kvalifisere t mange lodd d.. men tar t takke m ett da ;)-Cesilie

    SvarSlett
  6. Eg blir gjerne med i konkurransen din :) Følger er eg allerede, og så legg eg ut link til konkurransen din i bloggen min :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med :)

    3 lodd til meg!

    Ha en fin kveld!

    Mvh Nina
    www.ninabakke.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Vil gjerne være med, ligger lenke og bilde i min "Candy Jar" :o)

    Så da blir det 2 lodd.

    SvarSlett
  9. I´m in! Har lagt meg til som følger også. Så er det bare å krysse fingrene:-: Ha en kjempefin kveld!

    SvarSlett
  10. Jeg er med :) Lagt meg til som følger nå :) Kommentert og skal nå legge ut det nydelie bilde ditt og linke til deg :) Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  11. Grattis med 5000 besøkende! Jeg er gjerne med!! Er veldig nysgjerrig på gaven:) Tar 3 lodd jeg:) Klem

    SvarSlett
  12. Så fin blogg. gleder meg til å se mer. Tre lodd til meg
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulere med 500 besøkenden:)
    Følger bloggen og har skrvet en kommenterer så det blir 2 lodd.

    SvarSlett
  14. Hei

    Jeg følger bloggen din og skrevet kommentar, så det blir to lodd. Utrolig morsomt med konkurranser:)
    Jeg har og en pågående.

    SvarSlett
  15. Det blir 3 lodd på meg da=) Har gjort alle tingene som skal til! Link med bilde og litt om gaven står i sidebaren på bloggen min!

    Hilsen Cathrine :)

    SvarSlett
  16. Hei Hei Hei!!
    JA vi vil være med på trekning!! =) =) =)
    Grattis med masse Besøk!!
    Hilsen Jentene i SavanneTreet
    klemmelem

    SvarSlett
  17. Gratulerer med besøkstallet !! Jeg vil gjerne være med på trekningen. Så spennende !! Blir følger og skriver kommentar = to lodd til meg :)
    Ha en strålende helg !!!

    SvarSlett
  18. Hei på deg!

    Ja, det er jeg som har skrevet på kortene. :)

    Så gøy med en trekning! Jeg blir gjerne med! Legger en link også på bloggen min, så da blir det to lodd på meg.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  19. Heja! Vil gjerne være med i trekningen om en så spennende gave! :)
    Blir 3 lodd på meg!

    Klem June!

    SvarSlett
  20. I'm all in!
    1! 2! 3! :)

    God helg :)

    SvarSlett
  21. Jeg hiver meg med i trekningen å tar 1 lodd!
    gerny88@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Lillesøster Ingridlørdag, 26 september, 2009

    Æ vil gjerne være me i trekning :)
    1 lodd!
    Good helg :)

    SvarSlett
  23. Hei hei!! :-)
    Jeg vil å være med!
    Jeg kommenterer, følger og skal linke! ;)
    Krysser fingrene :)

    Klem klem
    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  24. Hei vigdis!fin blogg du har :)
    jeg har lagt meg til som følger og skal nå lage bilde og link på min blogg. det blir masse poeng :)
    hilsen Martheblogg(venninne av MinVri)

    SvarSlett
  25. Gratulerer! Jeg er med på feiringen!

    Legger ut link til deg hos meg. :)

    SvarSlett
  26. Eg vil vere med i trekninga med eit lodd! :)

    Ha ein fin måndag!

    SvarSlett
  27. Jeg tar gjerne tre lodd jeg:)
    *krysse fingre og tær*

    SvarSlett
  28. Hei!

    Jeg vil gjerne være med, har lagt meg til som følger så da blir det to lodd.

    Gratulerer med huskjøp. Jeg gleder meg til å følge oppussing og innredning her på bloggen din fremover:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  29. Jeg vil være med! =)

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  30. Hei!
    Så hyggelig at du vil være med på trekning inne hos meg! Jeg slenger meg gladelig med her hos deg og putter 3 lodd i lomma :)

    Så gøy det er å oppdage nye, fine blogger!

    Ha en nydelig høstdag!
    Klem fra Laila Johanne

    SvarSlett
  31. Hei, vil gherne være med og jeg linker :0)

    SvarSlett
  32. Kan ikke gå glipp av denne trekningen!!!

    Alltid gøy med konkurranser:-)

    Kommer til å følge deg videre....

    Hilsen Ruth

    rulek@online.no

    SvarSlett
  33. Hei Vigds:)
    Så koselig og fin blogg du har!
    Jeg vil gjerne være med i trenkningen din. Kommenterer,følger og linker, det blir vel tre ;)
    Ha en fin kveld.

    klem Maria

    SvarSlett
  34. Heihei! Så artig med konkurranse :) Jeg legger meg gjerne til som følger, og jeg skriver her, så to lodd på meg :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  35. Hei! kjempefin blogg du har:) jeg hiver meg med på konkurransen jeg og:)
    ha en strålende helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  36. Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen om en så spennende gave! Og flott blogg du har! :)
    Innlegg om konkurransen i bloggen min så da blir det 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  37. Heisann!:) Kjempe fin blogg du hadde..

    Slenger meg med på konkurransen mens jeg er innom!:)

    ha en flott helg videre :D

    SvarSlett
  38. Så fin blogg du har, og gratulerer med mange besøkende!
    Når jeg først er innom slenger jeg meg med på konkurransen, og linker til den i bloggen min. Gleder meg til å følge deg videre :)

    Jeg deltar med 3 lodd.
    klem fra Kjersti

    SvarSlett
  39. Hei Vigdis! :)
    Så fine høstbilda du har tatt!
    Vil gjerne være med på trekning ~ tre lodd på mæ :)
    God natt

    SvarSlett
  40. jeg vil gjerne ha gave og trekker to lodd :))

    SvarSlett
  41. Jeg tar gjerne et lodd hos deg;) Masse fine bilder av vakke natur på bloggen din;)

    SvarSlett
  42. Hei

    Ramla inn via en annen bloggside, og det angrer jeg ikke på ;o)
    Her var det veldig mye fint å se på.

    Blir gjerne med i konkurransen din og snapper med meg 3 lodd ,o)
    Ha en flott kveld videre.

    Klem

    SvarSlett
  43. JA! Så klart jeg vil være med:) herlig blogg du har, fant link til deg hos Min Stil!! Hatt litt problemer med å legge igjen kommntar her, men tar tre lodd nå! Klem og ha en super dag

    SvarSlett
  44. Vil gjerne være med på dette :)
    3 lodd :) Blir gøy å følge deg videre!

    SvarSlett
  45. Hei! Jeg vil gjerne delta!
    Link til innlegget om konkurransen din:
    http://babyblogg-lene.blogspot.com/2009/10/2-konkurranser.html

    og er allerede følger fra før:)

    Tar gjerne 3 lodd :)

    SvarSlett
  46. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  47. heihhei!:D jeg er med på konkurranser....det er så gøyt:D 3Lodd til... er blitt følger, har laget til innlegg på bloggen min og komentar her. her er bloggen min:
    http://swimzy-swimzyshundeblogg.blogspot.com/2009/10/hstkonkurranse

    SvarSlett
  48. Ja til gave!!!
    Vil gjerne være med på trekningen her..Legger meg til som følger jeg så da blir det 2 lodd på meg......Ha en koselig kveld...Klæm Linda

    SvarSlett
  49. Hei du!

    Jeg legger meg til som ny følger og tar 3 lodd. :)

    SvarSlett
  50. Jeg har jo vært innom bloggen din en gang i bland i det siste. Flott blogg du har:) Jeg er følger av bloggen din, legger bilde og link fra min blogg og kommenterer her. Er ikke så go i matte jeg, men tror det blir 3 lodd :p

    SvarSlett
  51. Hei, så fin blogg du har. har ikke vært her før, men kommer garantert tilbake. Vil gjerne være med på giveawayen din. Følger, linker og komenterer, så da blir det 3 lodd på meg da.
    Tvi-tvi.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  52. Gratulerer så masse med så mange besøkende:) Jeg føger, linker og kommenterer. Det blir vel fort tre lodd.. Håper jeg vinner;)

    SvarSlett
  53. Oppdaga bloggen din i forbindelse med konkurransen, det var en koselig blogg så jeg kommer nok igjen! Er herved følger, og tar altså to lodd - jippi =)

    SvarSlett
  54. Hei! Jeg vil gjerne være med :-) Har ikke blogg selv, men håper jeg får ett lodd, og kan være med i trekningen!

    SvarSlett
  55. Fin blogg du har, og nå har jeg blitt følger...
    Skulle bli to lodd det....
    Sidsel

    SvarSlett
  56. Tja, hvorfor ikke bli med? Jeg har da blitt følger av bloggen og kommenterer her nå, så det blir da to lodd ;)

    SvarSlett
  57. Bra med konkurranse :)

    annemaritorgersrud@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Heisann! Jeg er litt i siste liten her med aa melde meg paa i din giweaway:) Men jeg er altsaa med, med 2 lodd!
    Haaper paa vinnerlykke denne gangen, haddde vaert saa stas med en liten pakke i posten...!
    KLEM fra Heidi.

    SvarSlett
  59. Gratulerer med 5000;) Tar 2lodd jeg;) Følger og kommentar:D

    SvarSlett
  60. Gratulerer med 5000 besøkende.Er gjerne med, 1 lodd på meg.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)