4. mai 2009

På den andre siden


Vi har i alle år hørt at gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet. Nå ser jeg at også sola har valgt den andre siden. Av fjorden!


Etter å ha leid dette huset i noen måneder, har jeg i dag endelig gjort noe for å få tak i boks og poser til matavfall. Det skal bli godt å kunne sortere bort mer enn papir og glass/metall. Så kanskje ikke søppelboksen for brennbart avfall blir full så fort heller? Er jo ikke rart den har fyltes opp med både matavfallet vårt og alle bleiene til prinsessa, men tøybleier er ikke aktuelt for oss...

Nå skjønner jeg at småbarnsfamiliene i Vadsø hadde større søppelbokser enn oss andre. Her har jeg bare sett like store bokser, ingen forskjell. Eller kanskje jeg ikke har sett etter? Søppelboksene er jo ikke det som interesserer meg mest når jeg er ute og går tur...

Men nok søppelprat. Skuffelsen etter den cookie-isen henger fortsatt igjen, så i dag har jeg laget egen cookie-is :) Vaniljeis med sjokoladesaus og knuste cookies. Myyyye bedre!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)