7. mai 2009

Min egen grillkonge


Jeg har tidligere kommentert Rema 1000s satsing på grillmat i sommer. I dag var gjorde været sitt til at den nye gassgrillen ble hentet frem, og min egen grillkonge kjøpte inn og tilberedte middag på grillen. Det ble Chorizo, marinert svinefilet og krydret spareribs. Jammi!


Været gjorde også sitt til at jeg har tørket klesvasken ute for første gang i år. Og dette er faktisk første gang vi bor en plass med tørkestativ i hagen. Klær som har tørket ute lukter så godt!

Dette bildet minner meg om at jeg har hatt en tendens til å ta bilder av klesvask som henger til tørk andre steder også... Hvorfor vet jeg ikke, men skal finne frem et par bilder til i morgen.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)