10. mai 2009

Hit, men ikke lengre


Enn så lenge... I går fikk jeg pakke i posten. Hadde fått søsteren min til å kjøpe noen ark og en mix-pose med knapper for meg. Knappene skal jeg bruke til diverse hobbyprosjekter. Da jeg åpnet posen, var det bare å sette i gang med sorteringen. Merkelig at sorteringen er halve moroa med perler og tydeligvis annet smådill.

Prinsessa var litt selskapssyk mens hun koste seg med lekene sine på en matte på gulvet, så jeg satte meg ned sammen med henne for å sortere disse knappene. Enn så lenge klarer hun ikke å flytte seg noe særlig når hun ligger der. Men tipper det fort kan være mange år til jeg kan gjøre noe sånt igjen!







post signature

1 kommentar:

  1. Hvilken fin blogg! Kjekt aa stifte bekjentskap med deg! Lenker deg sporenstreks fra bloggen min!
    Heidi.

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)