5. mai 2009

Kjole til bryllup


Nå er det under to måneder til min søsters bryllup i sommer, og jeg har enda ikke tenkt på kjole. Det vil si, jeg har tenkt på at jeg må finne en kjole, men det skjer ikke noe så lenge jeg bare sitter og tenker på det... Surfet kjapt på nett, og fant disse hos Oasis.

MEN er det fremdeles regler for gjesters fargevalg på kjoler i bryllup?
Kan man ikke ha hvit, svart eller rød kjole? (skjønner jo det med hvit)
Hva da med en kjole som er hvit og svart?
Og hva med lengde? Bør kjolen være lang?
Jeg har planer om bunad i kirka, så trenger ikke ta hensyn til kirka når det gjelder kjolen...

Er det noen som har forslag til nettsider med fine kjoler?
Og hvor skal jeg lete etter kjole til prinsessa???

post signature

3 kommentarer:

  1. Tror ikke det er så nøye med disse reglene lenger? Det viktigste er vel å tenke på at man ikke skal "overgå" bruden, og jeg ville heller ikke valgt en helt hvit kjole.

    Den kjolen nede til høyre hadde jeg på meg på vår egen bryllupsfest (i lilla da). Er bare såå fin synes jeg:)

    SvarSlett
  2. Er egentlig det samme jeg tenker... Synes også den kjolen er kjempefin! Og har egentlig ikke tenkt til å ha rød kjole. Lilla er såå fint! Håper bare jeg finner meg kjole før det er for sent :)

    SvarSlett
  3. Oasis er jo nesten "safe" med tanke på fasong. Syns kjolene deres passer alle! :D Har selv maaange (les: 3) kjoler fra Oasis :):)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)