10. januar 2010

I morgen, i morgen men ikke i dag


Det begynner å bli mange dager siden jeg skulle fullføre tilbakeblikket på 2009. Det som skjedde er at jeg har begynt å jobbe fullt igjen, og i helt ny jobb og nytt hus (som nå skal kjøres inn UTEN jul) er det mer enn nok å gjøre de få timene av døgnet jeg er hjemme uten å prøve å sove. Så uten noen lovnad om progresjon, her kommer mer fra mitt 2009:

I mai tok jeg prinsessa med på sin første flytur, etter at nasjonaldagen var feiret i bunad og knallvær. Vi var en uke i Vadsø for å hilse på familie og venner, og koste oss masse. Blant annet var vi så heldige at en kollega og venninne av meg kom hjem fra sykehuset med sin nyfødte sønn den uka vi var der. Kort hadde jeg selvfølgelig laget, og det var artig med en forandring fra alle konfirmasjons- og andre kort jeg lagde denne måneden. I ettertid har jeg forresten skjønt at det er det første halvåret av permisjonen man har tid til sånt. Etter flere år i Vadsø var det også godt å ha vår i mai, og ikke frykte snevær og sludd...

Juni ble ikke bare en skikkelig smak på sommeren, men også den store planleggingsmåneden. Jeg startet med å bake så mange muffins fra scratch som jeg aldri har gjort, verken før eller siden. Så bar det til Bodø for å besøke Rita, og jeg fant blant annet kjole til bryllupet. Det hun ikke visste var at vi selvfølgelig hadde planlagt utdrikningslaget hennes denne helga. Innimellom dette rakk vi noen hytteturer, og etter alt for mange år med min Dell 2003-modell kom endelig ny PC i hus.

Det var alt jeg rakk i dag. God natt :)

post signature

3 kommentarer:

  1. Oj, så spennende med full jobb igjen - hva jobber du med/som? Er lillemor i barnehagen nå da?

    Morsomt med tilbakeblikk på året som gikk - det høres ut som et innholdsrikt år!

    Ha en flott dag! KLEM!

    SvarSlett
  2. Heisann! Kjekt aa lage et slikt tilbakeblikk. Det er jo da det gaar opp for en at man faktisk har gjort mange ting:)
    Og GRATTIS med ny jobb! Saa spennende! hva fjör du naa da om man kan spörre?!
    Ha en riktig fin dag!
    KLEM Heidi.

    SvarSlett
  3. Hoho, den luftskipsmasta i Vadsø har jeg gått tur til. Den mest forblåste turen jeg noensinne har tatt! :) Ikke skjønte jeg eller den andre trønderen som gikk tur dit hva det var vi kom til heller, vadsøvertinnen vår hadde brukt store ord om severdigheten, og så kom vi frem, og det var en... stålting?? :)Håper ikke jeg fornærmer alle stolte vadsøværinger nå altså! :)For det var en flott og frisk tur ;)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)