31. januar 2010

Hadet bra, 2009!

Her er resten av tilbakeblikket mitt på året som har gått. September regnet bort. Men vi rakk å teste bæremeisen og å ta en helgetur til Svolvær. I regn. Også kjøpte vi hus!


Oktober var en fin måned, men preget av mye planlegging og venting. Vi overtok huset i midten av måneden, og fikk startet med oppussingen. Fire torsdagskvelder tilbragte jeg på fotokurs. Dessverre har jeg ikke hatt tid til å fotografere annet enn familiebilder etter det.


I november malte jeg. Og malte og malte. Og avsluttet permisjonen. Derfor gjorde det ekstra godt med en langhelg i Tallinn i slutten av måneden.


I desember ble prinsessa ett år. Midt oppi all flyttingen. For en uke før jul var vi på plass i eget hus. Svigers var her hele jula, og vi hadde middagsselskap flere ganger i jula. Kjempekoselig!

Nå er vi godt i gang med nytt år i eget hus, og det kjennes så godt! Enda gjenstår det litt før vi er ferdige med oppussingen, og resten av malingen er utsatt til sommeren. Men stua er ferdig, kjøkkenet og den ene gangen mangler litt finishing, og så er hele førsteetasjen akkurat sånn som vi vil ha den.

De fleste kjenner seg sikkert igjen når jeg sier at akkurat dette er litt nedprioritert for tiden. Vi er begge i full jobb, og med prinsessa i barnehagen, er det mer enn nok å prøve å slappe av på ettermiddagene. Helgene? De flyyyyyr.... og i morgen er det jobb igjen.

Ønsker alle en fin uke!

(klikk på etiketten blogging for å se resten av tilbakeblikkene)
post signature

5 kommentarer:

  1. Önsker deg en flott ny uke! Skjönner at dagene flyr naar man har full jobb og det gaar i ett.
    Jeg jobber jo litt jeg og, men det er bare moro. Naa har jeg til og med faatt et par hekleoppdrag som jeg koser meg med. Har jo vaert en dröm aa kunne tjene litt penger paa luene jeg lager og endelig har det vist seg at det er mulig. Det gjelder visst bare aa tro paa sin dröm saa gaar den kanskje i oppfyllelse. Jeg er et liiiite steg i rett retning i alle fall:)
    KLEM Heidi.

    SvarSlett
  2. Så mye dere har gjort i året som var:) huset blir kjempeflott etter alt dere har gjort:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så masse flotte bilder, og morsom måte å presentere dem på. Kjenner igjen en del av disse, for det var vel i september jeg kom inn i blogglandia og kikket innom her hos deg.

    Ha en flott kveld! Klem!

    SvarSlett
  4. Fine collager du har laget. Bruker du Picasa? Det er veldig ok å lage en oppsummering av året. Dagene går så fort og det er lett å glemme ting.

    Ha ei fin uke :o)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)