19. januar 2010

Hjemmedag


Verken jeg eller prinsessa er helt i toppform, så det er hjemmedag på oss i dag også. Det gjelder å gjøre det beste ut av det, så med en plussgrad ute, fyrer vi likevel i peisen. Det varmer ekstra godt, selv om vi har varmepumpe. Nå tar hun seg en lur i vogna (innendørs), mens jeg prøver å gjøre som min kjære sier: ta det med ro. Heldige meg fant rundstykker fra jul i fryseren, så da blir det god lunsj i dag. De står i ovnen og godgjør seg nå.


Jeg venter på å få orden på hobbyrommet, der er det enda masse esker. For å få dem tømt, tok jeg opp en hylle som jeg skal ha ting i her om dagen. Dessverre er skruene pakket ned et annet sted i flyttelasset (som ble pakket for et og et halvt år siden), så nå har jeg to vanger, et kryss og fire hylleplater, men mangler ikke mindre enn 28 skruer. Med andre ord nesten en ond sirkel. Ingen hylle å ha ting i, og ingen plass å tømme esker så jeg kan finne skruene... Tror løsningen blir å låne en annen hylle midlertidig.

Heldige meg har fått forlenget kontrakten på skolen, så nå blir det jobb også etter denne uka. Håper vi kommer oss på jobb og i barnehagen i morgen!

post signature

4 kommentarer:

  1. Så fin peis, veldig koselig! Tenker at alle de timene med maling er vel verd det nå når du nyter resultatet hver dag?:)Må le litt ang. utpakking, hyller og skruer, er det ikke typisk? Håper du finner ut av det, men først: slapp av:) God bedring til deg og lillemor! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Ååå, den peisen var flott! resultatet fra malerjobben ble knallfint. Gleder meg til å se mer av huset deres etterhvert. Håper du finner skruene, og at du kommer deg på jobb i morgen. Trives du som lærervikar?

    Klem!! ♥

    SvarSlett
  3. Disse varner definitivt:-) Jeg har forresten en award til deg - kom og se!

    SvarSlett
  4. Så flott at du har fått forlenga kontrakten din :) Blir nok bra å få hobbyrommet i orden. Eg har endelig fått rydda mitt littegrann etter jul og ferietur, så i dag måtte eg berre innom der og scrappe litt. Er sååå lenge sidan sist, så fekk heller alle andre ting som skulle vore gjort vente litt.

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)