13. januar 2010

Kong vinter, kom tilbake!


Hele jula hadde vi lite snø. Natt til forrige fredag kom det mye snø, og vi planla å teste prinsessas nye akebrett lørdag. Men da regnet det. Og det regner enda. All snøen er borte, ute er det glatt og mørkt og trist. Mens jeg venter på vinter igjen har jeg funnet frem et to år gammelt bilde. Det er tatt på Skogfoss i Pasvikdalen, en dag i slutten av februar i 25 minusgrader.

Flere har spurt om hvilken jobb jeg har fått. I påvente av fast jobb er jeg lærervikar, og nå er jeg så heldig å få være lærer i førsteklassen i tre uker. Kjempekoselig!

post signature

1 kommentar:

  1. Så fantastisk bilde!!
    Her er det fremdeles Kong Vinter som bestemmer ute. Kappen hans ligger over det hele og gradestokken viser 16 minus - som er 10 grader mildere enn i helgen, så vi klager ikke lengre. Men det er pent ute - veldig pent. Håper dere får mer snø - slik at akebrettet kan testes!!

    Ha en fin dag!! ♥

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)