1. februar 2011

Tirsdagskveld

Omtrent så lenge jeg kan huske, har tirsdagene vært tv-kveld. Og da er det TV2 som gjelder. I kveld er det sesongavslutning på Grey's anatomy. Samtidig går Snøballkrigen på NRK.

Etter å ha bodd i Øst-Finnmark i flere år, synes jeg det er artig å følge med på denne serien. Så går den jo selvfølgelig samtidig som Grey's. Denne gang har jeg løst det med at jeg så sesongavslutningen på Sumo forrige tirsdag, så får jeg sett Snøballkrigen på tv i dag.

Kanskje jeg etterpå surfer innom Sumo og ser forrige sesongavslutning på Frustrerte fruer, så jeg er klar til neste tirsdag? Nett-tv er kjekt å ha!

Bildet: Brett fra Søstrene Grene, Mariskål  fra Iittala, lykt fra Nordal, telysglass fra loppis, duk som bestemor har heklet, og kongler fra furua i hagen...

Har du serier du følger med på på tv?

Anbefaler dere å lese Skål for Vardø (link lagt til etter at innlegget ble publisert.
Vigdis ♥

 .

1 kommentar:

  1. Det var virkelig litt av en episode av grays i går. Øynene var klistret til skjermen hele tiden:) hihi.. kjempe spennende:)

    så fine det brettet var, og lykten var kjempe søt:)

    ha en finfin dag:)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)