4. februar 2011

Sweets for my sweet


 Da jeg var i Trondheim i høst, kjøpte jeg dette fatet som prinsessa fikk i bursdagsgave. Har hatt planer om å bestille det fra en eller annen nettbutikk i lang tid, men aldri gjort noe med det. Så var jeg innom Mitt Skattkammer, og der stod det bare og ventet på meg.
Og ikke minst, prinsessa ble veldig glad for det! Bestemor og bestefar får kaker til kaffen hver gang de er her, og mamman og pappan får servert kaffe og kaker stort sett hver dag etter middag.
God helg!

Vigdis ♥

.

5 kommentarer:

  1. Det e så fint det fatet med kakene på! Og prinsessa e jo så flink å servere fra det når man e på besøk :)

    SvarSlett
  2. Da va bare utrulig fint!
    Gleda meg te eg ska begynna å handla kjøkken og tilbehør te gullet mitt og ;)

    Ha ei strålande helg!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. så fine kaker - tror jeg må kjøpe slikt til min prinsesse også. Er jo flott for mor å få servert de samme kakene hver dag- kaker som ikke legger seg på hoftene, lårene og rundt magen .... hehehehe
    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  4. Så søtt, da! Har diverse plastmat liggende rundt i huset etter guttene, og vesla ha etterhvert begynt å samle sammen noen plastpizzastykker og plasttomater.Men dette settet her så jo mer innbydende ut.

    SvarSlett
  5. Ja, dette var populært. Gudmora fikk også servert te og masse kaker da hun var på besøk :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)