19. juli 2009

Herlig hyttehelg


Igjen har vi hatt ei herlig helg på hytta. Været har ikke vært det beste, men vi har kost oss.


Etter en sur og kald fredag kveld og lørdags formiddag, ble det litt bedre lørdags kveld. Da var det naustfest med grilling i fjæra.


Det er artig at hyttenaboer finner på ting sammen, og ikke bare sitter foran hvert sitt palass og ser på hverandre...

På tur tilbake til hytta traff jeg på ei humle som spiste nattmat, også så jeg det som for meg er årets første multebær. Det var også myyye moden blåbær, tror vi må tilbake en dag denne uka.

Jeg har plassert min blogg i Ballangennorske bloggkart!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)