8. juli 2009

En utfordring


Jeg har blitt utfordret av Heidi som har bloggen Mammababbel. Utfordringen er som følger: Gå inn i bildearkiv, velg mappe nr 2 og bilde nr 4. Fortell litt om bildet!

Dette bildet er fra begynnelsen av august 2006. Rita var på feriebesøk hos oss i Vadsø, både for å se leiligheten vi nettopp hadde kjøpt og pusset opp, men også fordi det var Varangerfestivalen. Såvidt jeg husker var det faktisk sommer noen dager den uka, derav solbrillene og isteen.

Startourkatalogen er der fordi vi satt og planla elgjakta 2006. Det høres nok helt feil ut for de fleste, men 2006 var året da vi bestemte oss for å starte en ny tradisjon. Nemlig vår egen elgjakt noen dager på høsten, ca når min kjære og andre elgjegere drar på jakt.

Planen var en langhelg til en storby i Europa, men økonomien og et bra tilbud gjorde at det heller ble en uke på Mallorca i slutten av september. Det angret vi ikke på! Avslapping ved bassenget, koselige middager og lunsjer på restauranter og cafeer ved havet, shopping i Palma... Vi kom faktisk hjem med nye høst/vinterjakker begge to!

Og viktigst av alt - vi slappet av. Masse!

Da må jeg jo selvfølgelig sende utfordringen videre til Rita. Og Linda S og Randi.

post signature

2 kommentarer:

  1. Spennende! :) Glede meg til å ta utfordringen i kveld når eg e "gjenforent" med laptopen! ;) kos og (sommer)klem!

    SvarSlett
  2. Tar utfordingen- spent på å sjå kva eg finn i den mappa :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)