12. oktober 2011

Pakke? Til meg? Og til deg!

Helt uten at jeg har skjønt hvorfor, fikk jeg pakke i posten her om dagen. I den var det mange fine designark som jeg gleder meg til å lage kort med.
Pakken kom fra snille Kristin med bloggen Vingesus og Julebrus. Hun hadde ryddet litt, og fått en ide om å sende disse til meg. Hurra! Og tusen takk!
Tanken synes jeg var veldig fin, så jeg tenker å gjøre det samme. Jeg trenger også å foreta en liten opprydding, så nå skal jeg sette sammen en liten pakke med ark som en av dere kan få. Legg igjen en kommentar under dette innlegget, så trekker jeg når jeg passerer 40.000 besøkende om ikke lenge.

Vigdis ♥

.

7 kommentarer:

  1. Oi! Så fine ark! Heldige du! Og kanskje heldige meg! :-) Helsing Rangla!

    SvarSlett
  2. Så koselig! :)
    Æ ønske mæ åsså nån nye ark.. ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig! Jeg elsker slike ark, og søt man kan kontorere kreativt med:)
    Ønske-ønske:)

    SvarSlett
  4. Så gøy med en slik overraskelsespakke! Kanskje jeg er like heldig?

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  5. Jeeei! Vi liker overraskelser! :)

    SvarSlett
  6. Helt uten at du skjønner hvorfor.....!! Hm...tja, fordi du nominerte meg til Mamma-award på foreldremanualen, fordi du er en av dem jeg har fulgt lengst og visa versa, fordi du også lager kort og bare fordi jeg fikk lyst og det gjorde meg glad!!! Grunner gode nok det, eller?!!

    Ha en super uke!! KLEM!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)