7. oktober 2011

Kjeks med nugatti?

For en stund siden kom disse Safarikjeksene i posten for prøvesmaking. Mener å huske at Pia sine forsvant på flekken, og var veldig populære blant barna. Helt egoistisk hadde jeg takket ja, og måtte derfor vente til en passende anledning for å smake på kjeksene. Prinsessa kunne pga nøtteallergi ikke smake på disse, og for min egen del var de egentlig ikke verd ventingen synes jeg.

Norges første fylte sjokoladecookie!
Nå lanserer Sætre en ny, spennende og helt unik Safari-cookie! Safari Sjokofyll er en sprø cookie bakt med sjokoladebiter, fylt med en myk hasselnøttkjerne. Produktet gir deg dermed en helt ny smaksopplevelse som bare må prøves.
Det sier de selv om produktet. På bildet ser fyllet mer flytende ut enn det faktisk er. Men det er som de sier mykt. Egentlig minner det veldig om Nugatti. Så jeg tror en vanlig Safari Cookie med et strøk Nugatti på smaker det samme...

Men noe godt kom det ut av denne prøvesmakingen. Jeg måtte lete på nett for å finne tilbake til teksten over, og da fant jeg noe annet og langt mer interessant for min del:
Allergener i kjeks fra Sætre
I den tabellen fant jeg flere kjekssorter prinsessa tåler. Hurra!

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. He he, jeg rakk jo aldri å smake på de der... Men innbiller meg at de "vanlige" safari cookiesa er bedre..

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)