31. desember 2010

Årets siste dag...

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg stod og dekket bordet til det som skulle bli vår nye tradisjon, nyttårsmiddag sammen med det som da var våre nye naboer. Siden da har et helt år gått, prinsessene våre har opplevd både vinter, vår, litt sommer i mai, høst og ny vinter på begge sider av gjerdet. De er store jenter på to år nå, og vi har hatt et fint år sammen.

Vi har sett betydningen av gode naboer, og angrer ikke på at vi kjøpte dette huset i fjor høst. I kveld er det vår tur til å være nyttårsgjester, og jeg gleder meg til vi skal ta finstasen på og komme til dekket bord. Det kommer til å bli en koselig kveld.

Jeg vil samtidig takke alle medbloggere og andre som følger med på bloggen min, både de som kommenterer ofte og dere andre. Dere har vært med på fylle 2010 med både inspirasjon, motivasjon, glede og fine historier. Jeg ser frem til fortsettelsen i 2011. Ønsker dere en fin feiring i kveld, så sees vi i 2011!
Vigdis ♥

.

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en fin tradisjon ddere har laget dere! Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  2. Riktig godt nyttår! Klem/ myr

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)