20. desember 2010

Det nærmer seg

Nå er det ikke lenge igjen. Såpass har jeg skjønt, selv om dagene i desember har fløyet avsted, og jeg aldri helt har kommet i gang med nedtellingen. Nå sover prinsessa søtt, og jeg slapper av med en chai latte som hjelper litt mot en rusten hals. Snart skal jeg prøve å se slutten på Love Actually en gang til. I går var nemlig kvelden for den o store julefilmen, og jeg var for trøtt til å klare å se hele. Så bedre lykke i dag?

Ellers er jeg endelig helt ferdig med julekortene, det er bare levering som gjenstår for de som ikke sendes i posten. Så skal jeg pakke inn julegaver. For nå er det på tide å levere dem også. Mangler bare en ting, som ser ut til å være umulig å få tak i. Hva kan jeg ikke skrive her, men får komme tilbake til det etter julaften. Med eller uten hell.

Er du i rute?

Vigdis ♥

.

7 kommentarer:

  1. tror ikke jeg kan si jeg er i rute - men jeg gjør litt hver dag, det jeg orker og har lyst til, så får vi se når julaften kommer.
    Det viktigste er unnagjort - kjøpt alle gaver og skrevet alle julekort. Har baka litt, vaska litt og pynta litt .... håper bare julestemningen kommer snart....

    SvarSlett
  2. Hei hei. Så flotte julekort du har laget. Flinke du.
    Kan vel ike akkurat si jeg er i rute, men det begynner å gå seg til.
    Ønsker dere en riktig trivelig jul.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  3. Benedicte fra Skolelyst ønsker deg en riktig god jul. Setter pris på at du følger Skolelyst:-)

    SvarSlett
  4. Flotte julekort! Ønsker deg og dine en god jul og et godt nyttår! Takk for at du følger bloggen min - setter stor pris på det:) Juleklem

    SvarSlett
  5. I rute? Njaaa, så lenge jeg skyver ting på lista over førjulsaktiviteter til lista over romjulsaktiviteter så. Veldig smart triks. ☺ ha en flott julefeiring.

    SvarSlett
  6. Så nydelige julekort! Heldig de som får disse.-)

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  7. Ønsker deg en strålende god jul!!! Og det var noen veldig flotte julekort du har laget. Klem fra meg!!!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)