8. juli 2010

Summer dreams


Enkelte sommerminner virker til tider mer som fjerne drømmer. Nå har jeg startet nedtellingen til ferien. En uke igjen. Det blir ferieuker i Nord-Norge i år, og jeg håper minnene blir av den sorten jeg må smile når jeg tenker på.

I mangel av ferske sommerbilder, kommer jeg til å ha nedtelling med noen minner i uka som kommer. I mellomtiden koser meg med en god kopp te. Denne kassen fant jeg på Princess for noen dager siden. Vet ikke hva den er beregnet på, men synes den passet fint til kaffe og te. Best av alt, den ble min for under 50-lappen. 40 prosent på hele butikken. Det har ingen vondt av!

post signature

4 kommentarer:

  1. Likte så godt det øverste bildet ditt :)
    God ferie!

    SvarSlett
  2. Hei Vigdis,

    Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min. Nå har jeg endelig lag ut et par bilder fra bryllupet jeg var i for to uker siden. Ingen bilder av brudepar eller gjester dessverre.

    Så fine bilder du tar forresten. Likte særlig det øverste. Minner meg om ferie hos min mor og far som bor i Spania.

    Ønsker deg en riktig god tur til Nord-Norge. Vi setter også kursen dit om bare noen få dager. Gleder meg.

    SvarSlett
  3. Flott kasse da. Sånne salg liker jeg også. Hi hi
    Digger de fine kortene du lager.
    Klem

    SvarSlett
  4. Superflott bilde av fotsporan :)det e jo et skikkeli sommerbilde :) hilsen naboen oppi bakken :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)