13. juli 2010

Til å bli glad av


Lørdag dukket denne Rikke Jakobsen-skåla opp i postkassen. Det er gaven jeg vant i giveawayen til Maria. Den er nydelig, og virkelig til å bli glad av. Og så er det jo ingen ulempe at jeg liker det mye av dansk design...

Det er mange som har giveaways/konkurranser/trekninger i blogglandia, enten fordi telleren har rundet et fint tall, fordi de sponses av noen, eller bare fordi de vil glede noen. Jeg synes det er en fin måte å vise at man setter pris på sine lesere på. Og få ting er vel koseligere enn å finne en pakke i postkassen når man bare forventer reklame og regninger?

I fjor høst hadde jeg en trekning etter å ha passert 5000 besøkende. Nå ser jeg at jeg har rundet 17.000. Så da tror jeg at jeg smeller til her og nå og sier at det blir en trekning etter 20.000. Så får vi se om det blir høst-, jule-, eller vintergave.

Hva er den mest originale trekningen du har vært borti?
Og hva er den fineste gaven du har sett bli gitt bort i bloggeverden?

Vigdis ♥

3 kommentarer:

  1. Knallfin skål, litt sånn dalmantineraktig...
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Hei Vigdis :)
    Så koselig at du har lagt deg til som følger hos meg,og tvi tvi i giveawayen min!
    Jeg ser jo at du har vinnerlykke, så kanskje det blir en til premie om et par dager:)
    Sommerklem fra Lise

    SvarSlett
  3. Hei!
    Koselig med kommentar på bloggen min!

    Stigen er kjøpt på Aahlens 250 kr!

    Klem

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)