14. august 2010

En latte wow, takk!


I dag har høstværet slått til for alvor. Det regner så det spruter ute, og da jeg stod opp i dag måtte jeg slå på lysene i huset fordi det var så mørkt. Vi har besøk, og har unnet oss en tur på café i "finværet".

Det ble en caffe mocca på meg. Omtrent som vanlig. Jeg er litt feig når det kommer til kaffe. Det går mest i mocca og latte. Men det går lenge mellom hver gang jeg ser skikkelig kaffekunst. Da er youtube kjekt å ha. Så kan jeg sitte hjemme i regnet, med Nescafé Double Chocha Mocha i Green Gate-koppen, og drømme meg bort til en søndags formiddag på en kaffebar i en storby. Med en barista som lager de utroligste motiver i kaffe og melkeskum.



Denne er klipt sammen på en sånn måte at jeg, til tross for at det bare er musikk og ikke reallyd i filmen, både synes jeg hører lydene og kjenner lukta av kaffen. Mmm!


Her blir oppskriftene holdt hemmelige, og det er bare stillbilder. Men hvem får seg egentlig til å ødelegge et slikt bilde for å drikke kaffen?

Forsatt fin helg til deg og dine!

Vigdis ♥


.

1 kommentar:

  1. Det er helt utrolig hva de får til å lage! Kjente jeg fikk veeeldig lyst på en caffe mocca nå.. med EKSTRA sjokolade.. da er den best ;)
    Kanskje jeg må ha meg en liten tur på cafè om det ikke har skjedd noe stort til mandag...

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)