15. mars 2010

Sukk...


Når noe først setter seg på hjernen (som mine drømmer om sommeren i går), synes jeg det popper opp over alt. Hjemmedag med prinsessa har ført til at tvn har stått på en del, og jeg har registrert at reiseoperatørene reklamerer tungt for sine barnevennlige hoteller. På God Morgen Norge i dag var sommerferie et av temaene. Det er visstnok på tide å planlegge, bestille, og få ferien i boks.

Jeg vil, jeg vil, men vet jo ikke når vi kan ta ferie i år. Har lyst på en tur til Varangerfestivalen, men også en tur til Bodø og hilse på det nye familiemedlemmet. Og en utenlandstur. Men det er jo tre ting på en gang, og det har vi lært at det går jo ikke. Eller hvordan var det der?

Reklamefilmen over er bare så nydelig. Det er Sofia Coppola som har regissert den, og jeg kan ikke se den uten å drømme meg bort til Paris... Etter en sykedag hjemme synes jeg den frister ekstra mye. Kanskje jeg må sjekke albumet fra da jeg var 17 år og på språkreise? Kanskje jeg finner et Parisbilde jeg kan scanne og bruke til noe?

Det artige med YouTube er jo at det er så mye mer enn det man leter etter og finner. Av og til snubler man over artige hjemmevideoer, som dette svaret på Miss Dior Cherie..

Jeg prøver meg frem med ny header på bloggen, men har ikke hatt tid til å grave gjennom harddisken for å finne det rette bildet enda...

post signature

1 kommentar:

  1. Et meget tidsriktig headerbilde kjære deg. Ja, for vi driver jo og maner frem våren, gjør vi ikke?! :p "koooom da, våren! kooom da!"

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)